Menu Close

Fizinis aktyvumas

Sveikatingumo mankštos,  Funkcinės treniruotės, Joga

Skirtos sustiprinti ir lavinanti visą kūną, išlaikyti sveiką nugarą, palaikyti ir lavinti tokias organizmo fizines ypatybes kaip jėga, lankstumas, ištvermė, pusiausvyra, koordinacija, taip pat didinti fizinį aktyvumą, sumažinti ir išvengti nugaros skausmų bei senatvinių raumenų, kaulų bei sąnarių ligų.

Sveikatingumo mankštos

Užsiėmimai vyksta  nuo 2022 m. rugsėjo 7 d.  – gruodžio 21 d.  (trečiadieniais 17:30 val.  ir penktadieniais 16:30 val.).

Užsiėmimų vieta Antano Vienuolio progimnazija, J. Biliūno g. 31, Anykščiai.

Fizinio aktyvumo mankštų  trenerė Ingrida Mulvinienė.

Funkcinės treniruotės

Užsiėmimai vyksta  nuo 2022 m. rugsėjo 7 d.  – gruodžio 21 d.   (trečiadieniais 18:30 val.  ir penktadieniais 17:30 val.).

Užsiėmimų vieta Antano Vienuolio progimnazija, J. Biliūno g. 31, Anykščiai.

Fizinio aktyvumo mankštų  trenerė Ingrida Mulvinienė.

Joga

Užsiėmimai vyksta  nuo 2022 m. rugsėjo 20 d.  – gruodžio 22 d.   (antradieniais 17:30 val.  ir ketvirtadieniais 17:30 val.).

Užsiėmimų vieta Anykščių rajono savivaldybės Liudvikos ir Stanislovo Didžiulių viešosios bibliotekos salė (Vyskupo skveras 1, Anykščiai).

Fizinio aktyvumo mankštų (JOGA) trenerė Vaida Zlatkutė

 

 

Šiaurinis ėjimas

Tai ne tik puiki aktyvaus laisvalaikio leidimo, bendravimo priemonė, bet ir viena efektyviausių bei prieinamiausių fizinio aktyvumo, judėjimo ir sveikatos stiprinimo formų. Šiaurietiškas ėjimas nėra sudėtingas ir yra lengvai išmokstamas. Tai yra toks ėjimas, kai rankų ir lazdų pagalba judesiai suaktyvinami. Judesiai yra panašūs į paprasto greito ėjimo metu daromus judesius, kai rankos, kojos, klubai ir visas kūnas juda ritmiškai. Šiaurietiško ėjimo metu priešinga ranka ir koja ritmiškai juda pirmyn bei atgal, kaip ir paprasto ėjimo metu, bet judesiai yra žymiai intensyvesni. Kad pajusti judėjimo malonumą ir efektyvumą, reikia išmokti teisingos šiaurietiško ėjimo technikos, apsilankius specialiuose mokymuose.

Šią puikią sveikatos saugojimo bei stiprinimo priemonė randa vis daugiau bendraminčių, nes:

  • yra prieinama ir naudinga visiems, nepriklausomai nuo lyties, amžiaus, sveikatos būklės ar fizinio pasiruošimo;
  • tinkamai apsirengus, šiaurietišką ėjimą galima praktikuoti ištisus metus, bet kokiomis oro sąlygomis ir bet kur, kur tik galima vaikščioti;
  • šiaurietiškojo ėjimo išskirtinis bruožas yra tas, kad jis sujungia žmogaus prigimtinės savybės – vaikščiojimo paprastumą ir prieinamumą su ypač aktyvia viršutinės kūno dalies veikla;
  • tai daug efektyviau nei paprastas ėjimas, nes žygiuojant su specialiomis lazdomis sunaudojama iki 50 proc. daugiau energijos nei vaikščiojant be lazdų;
  • apkraunama iki 90 procentų kūno raumenų, mažesnė apkrova tenka sąnariams;
  • reguliuojasi kvėpavimas, gerinamas širdies ir kraujagyslių sistemos darbas;
  • išlaikoma taisyklinga laikysena, eisena tampa žvalesnė;
  • į darbą įtraukiama viršutinė kūno dalis;
  • vienu metu dirba pilvo, nugaros, rankų, pečių, krūtinės ir kojų raumenys;
  • šiaurietiškasis ėjimas padeda sudeginti iki 70 proc. daugiau kalorijų nei einant įprastai;
  • ugdoma ištvermė, ilgiau išliekama gyvybingais, darbingais.

Visi naujausi psichologiniai ir fiziologiniai tyrimai patvirtina, kad mūsų kūnas ir siela yra visuma bei veikia vienas kitą. Jei esame prastos fizinės formos, mus dažniau aplanko liūdnos, pesimistinės mintys, mažėja produktyvumas darbe, atsiranda įtampa asmeniniuose santykiuose. Jei mūsų kūnas yra sveikas, smegenys gauna pakankamai deguonies, esame kūrybiški ir energingi, kasdienius darbus atliekame greitai ir su malonumu.

Dauguma žmonių jau po pirmų šiaurietiškojo ėjimo treniruočių būna maloniai nustebinti jų metu gimusių naujų idėjų ir sprendimų, lengvumo ir optimizmo jausmo.

Kviečiame visus norinčius pasimokyti šiaurietiškojo ėjimo technikos – ALFA.

Grupiniai pasivaikščiojimai vyksta 1 kartą per savaitę, priklausomai nuo metų laiko ir oro sąlygų (žiemos metu užsiėmimai neorganizuojami). Kur ir kiek vaikščiosime – priklauso nuo bendro susitarimo, pertraukėlių metu atliekame lengvas mankštas su šiaurinio ėjimo lazdomis ar gumomis. Užsiėmimus veda visuomenės sveikatos stiprinimo specialistė, šiaurinio ėjimo instruktoriaus asistentė Edita Jurčiukonienė.

 

Pakeisti teksto dydį
Pakeisti spalvų kontrastą